reklama

O večnej láske ;)

Zelená pri rieke páska, kam skočila moja láska. Ukončila pre mňa život, predstavujem si to živo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo si to spravila?
Prečos sa ma zbavila?
Ostáva mi ale faktom,
že si týmto krutým aktom,
lásku vo mne zabila.

Čo napadlo ťa toto spáchať?
To musela si fakt že skákať?
Citu nemáš ani troška,
bolas viac než len kamoška!
Telo tvoje hladať musím,
strašnú bolesť tak okúsim.
Budem roniť veľké slzy,
nebýval som k tebe drzý.

Nebola si lásky hodna,
aj ked vždy si bola zvodná,
túžil som ťa k rieke brávať,
naučiť ťa dobre plávať.

Smutno mi je, čo mám robiť?
Asi pôjdem si to hodiť.
Nepomôže sa už modliť,
nedokázal som ťa skrotiť.
Nebudem viac trúchliť, smútiť,
vodu kalnú pre nič mútiť.
Skoncujem so sebou tiež,
si nevedela? už to vieš.

Bolo ľahké poddať sa ti,
ked nemala si žiadne šaty.
Vždy bralo ma do parády,
tvoje telo, tvoje vnady.
Navždy budem s tebou plávať,
sexu mŕtvych sa oddávať.
Síce mŕtva, ale krásna,
budúcnosť nás dvoch je jasná.

Už v záhrobí pri tebe stojím,
naše tela v jedno spojím...

forever

Rastislav Valent

Rastislav Valent

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálny, zdravý priemer (aspoň si to myslím :). Nevytŕčam z radu a ani nechcem, som nenápadný, ale všímavý ;o) Zoznam autorových rubrík:  Poetické úletySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu